Beta hcg m 2.30 du hemen bir gün sonra 2 erken gebelik testi (yüksek kalite, doğruluğundan eminim) poztifti acil yardım lütfen?

26 Mart tarihinde evlendim ve eşim ile belirtiler ve gebelik ihtimali konusunda eminiz. Mide bulantım ve uyku problemim artık rahatsızlık verdiği için 8 Nisan 'da kan testi verdim ve kısa sürede betam 0.2 idi. (8 Nisan tarihinde 2.30 değerinde çıktı) Doktor üzerine acilde bu kadar yardımcı olabileceğini, 10 günde yükseldiyse pozitif olabileceğini (1 hafta içerisinde ilerlediği zaman kadın doğuma gitmem gerektiğini söyledi.) Eşim de ilerlediği ve beni rahatsız ettiği için 2 gün sonra test aldı (markası predictor, fiyat ve kalite olarak en yükseği olduğunu söylediler) ikisi de pozitif çıktı. Bugün (14 Nisan ) bu mutluluğumuzu özel hastanede yaşayalım, öğrenelim dedi ve gittik. Bugün de doktor hiçbir açıklama yapmadan testin negatif olduğunu söyledi, kağıtta da 0.1 yazıyor. Bu kadar kısa bir sürede yükselen beta pat diye düşmez diye biliyorum. (Yeni evli olduğumuz için sürekli özel hastaneye gitme gibi bir durumumuz söz konusu değil) Eşimin morali çok bozuk, benim de öyle ama olduğunu da hissediyorum. Çünkü yaşıyorum ve kadın olarak hissediyorum ve eşimle şu anda konuşmak istemiyorum (ağladım). Anlayan kız arkadaşlarım bana lütfen yardım etsin veya yol göstersin çok sevinirim. Ne yapmam gerekiyorsa yaparım. Özele gitmek için imkanım yok, devlet hastaneleri de bildiğiniz gibi sorun çıkarıyor (yaşadığım il hastaneleri sorunlu). Nasıl yapabilirim?🙏🏻 (fotoğraf var paylasamiyorum.)

Beta hcg m 2.30 du hemen bir gün sonra 2 erken gebelik testi (yüksek kalite, doğruluğundan eminim) poztifti acil yardım lütfen?
Cevapla