Akrabalarımın çoğu Almanya'da. Bir akrabamın vefat haberini aldım, cenazesine gitmem lazım. Maalesef acil uçak bileti buldum kendime ama korkuyorum. Doktor böyle şeylerde bilgilendirmesi, bir şey olur mu ya, gitmesem mi?
2 ay
Akrabalarımın çoğu Almanya'da. Bir akrabamın vefat haberini aldım, cenazesine gitmem lazım. Maalesef acil uçak bileti buldum kendime ama korkuyorum. Doktor böyle şeylerde bilgilendirmesi, bir şey olur mu ya, gitmesem mi?
Cevap
4Cevap
Gitmesen daha doğru, doktoruna danışmadan yola çıkma derim
Bu aylarda izin veriyorlar diye biliyorum ama cenaze senin için ağır olmaz mı?
Doktora gidip izin yazdırılıyor uçağa binerken gösteriliyor
Tek başına mı gidiyorsun?
Yüksek ihtimalle evet
Niye kocan nerde
yapamazson
Bir şey olmaz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hamileliğinin 5. ayında genelde uçak yolculuğu yapılabiliyor ama bu tamamen senin hamileliğinin gidişatına bağlı canım 👶🏻✈️ Eğer düşük riski, erken doğum tehdidi, tansiyon, pıhtılaşma vs. gibi bir durumun yoksa çoğu doktor izin veriyor. Yine de acil bir şekilde kadın doğum doktorunu ara, kısa da olsa görüş al. Sonuçta “uçak biletini iptal edersin, içini rahat edememeyi iptal edemezsin.” 💁🏻♀️🍼