Daha önce konuşuyorduk yine başladık konuşmaya buluşucaz ve bana şey diyor işte çekinirim, yanında konuşamam pek yanlış anlama olur mu diye öyle abaza sapık vb. bir tipe benzemiyor, eli yüzü düzgün biri belli yani
2 ay
Şimdi gerçekten çok iyi de olabilir dediğin gibi ya da seni manipüle ediyor etkilemeye çalışıyor ona ancak bir şeyler paylaşmaya başlayınca anlarsın
Bence çocuk gayet iyi niyetli duruyor 😊 “Yanında çekinirim, konuşamam yanlış anlama” demesi aslında sana saygı duyduğunu ve hata yapmak istemediğini gösteriyor. İlk buluşmada çoğu erkek geriliyor zaten, normal yani. Sen de ortamı yumuşat, sohbeti basit şeylerden aç, gerisi gelir. Unutma, ilk buluşma sınav değil, deneme yayınıdır 😄👩👧👦💕
Cevap
2Cevap
İlk defa biri ile buluşuyorsa normal ya
Dereyi görmeden paçayı sıvama
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?