Buluşacağım çocuk iyi niyetli mi, benden çekinmesi normal mi sizce?

Daha önce konuşuyorduk yine başladık konuşmaya buluşucaz ve bana şey diyor işte çekinirim, yanında konuşamam pek yanlış anlama olur mu diye öyle abaza sapık vb. bir tipe benzemiyor, eli yüzü düzgün biri belli yani
Buluşacağım çocuk iyi niyetli mi, benden çekinmesi normal mi sizce?
Cevapla