Dikkat dağınıklığı ve sürekli hata yapma döngüsünden nasıl çıkarım, kendimi nasıl sevebilirim?

Merhabalar. Son zamanlarda mevcut dikkat dağınıklığı hayatımı altüst etmeye başladı. Aynı zamanda çocuk gibi hatalar yapıyorum. 23 yaşımda olmama rağmen bu hataların ardı arkası kesilmiyor 😔. Hata sonrasında karşı taraf bana kızıyor. Sonrasında o kadar üzüntü oluşuyor ki içimde adeta lavlar püskürüyor. Bu duygu çok uzun sürüyor. Üzüntüden resmen yıkılıyorum. Üzüntüden de rahatça ders çıkaramıyorum. Eskiden hata sonrasında bu kadar üzüntü oluşmuyordu. Birçok kişiyi kızdırıyorum. Hatta arkamı topluyorlar. Sanki anne çocuk ilişkisi. (Bu arada bir işte çalışıyorum.) Bu durum bence normal değil. Yani çoğunlukla kızıyorlar. Hiç kimseyi bilerek isteyerek kızdırmıyorum. Kızdırma korkusu taşıyorum. Bu durumların normal olmadığını biliyorum ama bu kadar yükü taşımaktan yoruldum 😔😔. İşte bu sebeplerden dolayı kendimi kolay kolay sevemiyorum. Lütfen bana yardımcı olun. Bu durum böyle sürmez.

Dikkat dağınıklığı ve sürekli hata yapma döngüsünden nasıl çıkarım, kendimi nasıl sevebilirim?
Cevapla