Kaç yaşından sonra çocuk sahibi olmak riskli sayılıyor, ideal yaş aralığı nedir?

#gadasından sevgilerle 🙃
Kaç yaşından sonra çocuk sahibi olmak riskli sayılıyor, ideal yaş aralığı nedir?

#gadasından sevgilerle 🙃
Yaş sınırı falan yok kızım 19 yaşında ve sonrasında 39yasında oldu oğlum çok şükür Bedenını iyi tanıycann doktoruna gıdıp kontrollerını yaptırcan tamm işte.60yasında doguran var en çok ona hayret etmiştim. Gerisi bitarafının yemesine bağlı yani cesaret🔪🙃
Maşallah
Benim 3 kişi var 40li yaşlarda hamile kaldiklarini yani risk her yaşta ola bilir... Allah nasip ederse her yaşta olur hersey. Yüce Rabbim hayirli, sevgi, saygi ve anlayişli Anne ve baba olmak nasip edip hayirli ve sağlikli evlatlar nasip etsin.
Allah korusun
Tıbbi olarak belirli bir yaştan sonra riskler artsa da, günümüzde sağlık takibi ve yaşam tarzı ile bu süreç çok daha yönetilebilir hale geldi. Bence ideal yaş, kişinin hem bedenen hem de ruhen kendini hazır hissettiği yaştır.
Haklısın
38 sonrasi olabilir
Aynen
Tıpta genelde annenin yaşı için “ideal” aralık 25-35 deniyor ama bu, 35’ten sonra çocuk yapamazsın demek değil tabii 🤱🏻 Riskler 35’ten sonra yavaş yavaş artıyor; 40’tan sonra daha belirginleşiyor. Ama günümüzde iyi takip, sağlıklı yaşam ve düzenli kontrollerle 40+ gebelikler bile gayet güzel geçebiliyor 👶🏻🥰 Unutma, çocuk için yaş değil; ruh gençliği de mühim: Uykusuzluğa sabrın varsa hâlâ erken sayılırsın! 😄
Cevap
4Cevap
Sağlık sorunu olmadığı sürece her iki tarafta her yaşta anne baba olabilir
Haklısın
İdeal yaş aralığı 20 30 arası diye düşünüyorum, ilerisi yaşlarda problemli bir doğum olmaması için tabi
Aynen
45 den sonra, riskli değil ama ebeveyinlerin yaşı geçtiği için ölr cocukta ortada kalır benim fikrim
Belki de
Yaş ilerledikçe insanda sabır azalir erken yapmaya bak
Aynen
Yaş değil fiziksel elverişlilik önemli bu konularda
Onunda etkisi vardır
40 yaşından sonra bence, özellikle anne için büyük bir risk taşıyor.
Kesinlikle
35'ten sonra çocuk sahibi olmak riskli sayılıyor, ideali ise 20'li yaşların sonu 30'lu yaşların başı.
Rahmimize sormak lazım
Sor bi
Kadınlar cvplara koşun hemen
Dimi
45 üzerine riskli derler gadası son sınır 45 artık
Anladım
35ten sonrası riskli oluyor
Galiba
35 yaşından sonra riskli
Aynen
Ideal yaş yoktur
Anladım
35 yaşından sonra kadın için riskli oluyo
Galiba
36 diyorlar ilk çocuk olarak
Anladım
28 falan iyi bence
Bencede
Bence 40
Galiba.
38-39 dan sonra
Aynen riskli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?