Annemin eczanede bedava şampuan istemesi normal mi, sizce annem haklı mı haksız mı?

Geçen gün mağazadan alışveriş yaptım poşeti elime aldım oradan eczaneye gittik şampuanın fiyatını sordu annem eczaneci erkek de 240 TL dedi annem de 'bizim paramız yok ücretsiz verir misin' dedi hayır dedi 'sevap işlemiş olursun kızım hasta' dedi yine de şampuanı vermedi annem yalvarmaya devam etti 'kızım hasta ona iyilik yap' dedi ben de hadi dışarı çıkalım dedim annemle dışarı çıktık neden bu kadar yalvardın dedim 'belki de sana ücretsiz verirdi' demişti.. bir şampuan için insanlara yalvarma dedim. Annemin bunu yapması doğru mudur? Benim kızım hasta ona şampuan hediye et dedi.. annemin yaptığına ne demeliyiz?

Annemin eczanede bedava şampuan istemesi normal mi, sizce annem haklı mı haksız mı?
Cevapla