5 haftalık gebelikte rahime yerleşemedi, dış gebelik diye ameliyatla alınacak, neden olur?

Eşim hamileydi, doktor dış gebelik veya kimyasal gebelik demiş galiba, yarın anestezi ile bebeği düşük tehdidi nedeniyle alacaklar, yatışı var

Neden olur arkadaşlar sizce?

5 haftalık gebelikte rahime yerleşemedi, dış gebelik diye ameliyatla alınacak, neden olur?
Cevapla