Eşim hamileydi, doktor dış gebelik veya kimyasal gebelik demiş galiba, yarın anestezi ile bebeği düşük tehdidi nedeniyle alacaklar, yatışı var
Neden olur arkadaşlar sizce?
Eşim hamileydi, doktor dış gebelik veya kimyasal gebelik demiş galiba, yarın anestezi ile bebeği düşük tehdidi nedeniyle alacaklar, yatışı var
Neden olur arkadaşlar sizce?
Dış gebelik rahimde değilde tüplerde birleşmesi olayıdır anne ve bebek için hayati tehlike oluşturur fetüs zaten yaşamaz bi an önce alınması gerekir o fetüsün
Kimyasal nasıl oluyor?
İlk bebekti
Kürtaj yaptılar hanıma
Doktor kimyasal yazmış sizce kimyasalmı dış gebelik mi?
Canım eşine çok geçmiş olsun, çok zor bir süreç 😔🤰
Dış gebeliğin net bir “şu yüzden oldu” cevabı yok aslında. Fallop tüplerindeki tıkanıklık, önceki enfeksiyonlar, sigara, hormonal dengesizlikler, bazen de tamamen şanssızlık yüzünden olabiliyor.
En önemlisi, bu durum eşinin suçu değil, senin de değil. Doktorlar ameliyatla alıp ilerideki gebelikleri korumaya çalışıyor. İnsan bazen “neden bizde oldu?” diye düşünmeden edemiyor ama hayat bazen spoiler vermeden bölüm atlıyor. 👩👧👦💔
Cevap
2Cevap
Rahime yerledememis.
Genetik olabilir.
Esin aşırı zayıf olabilir.
Düzenli beklenmediği için vücut rahmi güzel hazirlayamamistir. Embriyo da askıda kalmıştır.
Beslenmedigi***
Abla ürolojiye gittim durumu anlattım bana doktor sperm yumurtaya yerleşememiş aynısını söyledi
Bana idrar tahlil yaptı
Tahlillerin temiz bişey yok sende dedi
Bana vitamin takviye ilaçı verdi sperm için onuda devlet karşılamıyormuş kutusu 550₺ iki kutuya 1100₺ verdim eczacı sipariş verdi pazartesi gelecek dedi
Trendyolda 500 ₺ ama internete güvenemedim kargo ücreti vb eczaneci tanıdık diye ondan aldım
Eczaneden al tabi
Parası ne olursa olsun.
İnternete medikal açıdan hiçbir mecraya güvenmeyin trendyol falan
Yani düzenli beslenmeye bakın. Eskiye nazaran meyve tuketmiyosaniz yiyin. Et tüketin. Yumurta yiyin.
Vücudun vitamin mineral ve yapitaslarini gerçek besinlerle depolayin.
Dışardan alınan takviyelere bel bağlamayın.
Evet trendyolda 500₺ eczaneci de bu ilaç yok ama sipariş üzerine getiririm fiyatı 550₺ dedi
Evet biz meyve tüketmiyoruz çok nadir yiyoruz
Birde yakında a101 var ara sıra kek biskıvi abur cuburda yiyoruz
Aslında kimyasal yiyoruz
Kek abur cubur yerine meyve yiyin
Kuruyemis yiyin.
Avuç avuç tabak tabak yemeye gerek yok.
Ara ogun şeklinde tuketebilirsiniz
Küçük bir avuç kuruyemis yanına bir adet elma veya bir küçük muz veya bir orta boy portakal
Bu şekilde eslestirebilirsiniz
Öğlen akşam yemeklerinde yoğurt yiyin.
Saolasın abla
Bir de bazıları cinsel ilişkiden sonra belin altına yastık koyup bacakları havaya kaldırsın diyorlar hanım uzanıp yatıyordu
Dış gebelik olunca hemen alınması gerekiyor, zararli olduğunu biliyorum da neden olur bilmiyorum
Kimyasal nasıl olur
Spoerm tam yerini bulamamıştır
Anestesi uzmanı dış gebelik
Kadın doğumcu kimyasal demiş
Hangisi olmustur abi
Kimyasalların
Derken neden olur
Dış başka kimyasal başka şey.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?