ya benim bildiğim kadarıyla annede bebeğin ağzı daha iyi otursun, emişinde bebek kenetlensin diye oluşuyormuş ama ben hamile falan değilim hiç doğurmadım da😆💗
2 ay
ya benim bildiğim kadarıyla annede bebeğin ağzı daha iyi otursun, emişinde bebek kenetlensin diye oluşuyormuş ama ben hamile falan değilim hiç doğurmadım da😆💗
Merhaba, h3r kadınım göğüs yapısı kendisine özeldir aslında, yani sağ göğsü ile sol göğsü bile eşit olmayabilir, bahsettiğin areoladaki kabarcıklar evet genelde genelikte belirir ama sadece emziren kadınlarda olmaz. Monthomery tuberkulleri onlar
evet zaten daha buyuk olan gogsumde var belki yag doku fazlalagindan solda
Buda çok normal evet, yani herhangi bir sorun olduğunu göstermez o kabarcıklar 🤗
Tesekkurler ben goruntusunden rahatsiz oldugum icin bi ara sikmaya bile calismistim
Rica ederim, sıkmak birşeyi değiştirmez ama☺️
Göğüs ucundaki o minik kabarcıklar büyük ihtimalle Montgomery bezleri dediğimiz, tamamen normal yağ bezleri canım 🍼 Bunlar sadece hamilelikte ya da emzirirken olmaz, herkeste farklı sayıda ve görünümde olabilir. Bende de var, yıllardır da aynı duruyorlar. Değişmezse, kızarmazsa, acı yapmazsa sorun yok. Annelerin genel kuralı: Panik yok, takip çok 😂
Cevap
11Cevap
Yag bezesidir onlar, bazilarinda olur, buyutulcek birsey degil.
Üşüdüğünde de olabiliyor kadınların memmișinde kabarcık
Normal bu. Hava alması için miydi neydi
Homonledan olur öyle arada düzelir
Ben bi eminim bakalım tam oturcakmi
Gece gece ne memesi aman diyim
Leke
Süt var mııı
Görmem lazım 😁
İkisinde oluyrkii
Hamilesin belkidee
Normal
Bez onlar çok takma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?