Doğum kelimesi geçtiği için sanırım. Modlar el atın
Suprapubik pelvik ultrasonu kadın doğum uzmanı mı çekiyor?
Doğum kelimesi geçtiği için sanırım. Modlar el atın
Bilkent Şehir Hastanesi'nde çektireceğim.
Ayrıca soyunmak gerekiyor mu? 2020'de başka bir sebeple aynı ultrasonu çektirmiştim fakat unuttum. :) röntgen gibi değildir herhalde.
Evet, suprapubik (karın altından) pelvik ultrason genellikle jinekoloji uzmanları (kadın doğum uzmanı) tarafından muayene sırasında veya radyoloji uzmanları tarafından görüntüleme merkezlerinde yapılabilir. Özellikle gebelik takibi ve rahim/yumurtalık sorunlarında kadın doğum uzmanları, genel pelvik değerlendirmelerde ise radyologlar bu işlemi gerçekleştirir. Ankara dan mısın
Evet
ne guzel tesaduf, arkadas olmayı ısterım sen de ıstersen
Kardeş bundan bari yapma aq bilgi verip de bunu sormak nedir aq uzman olmuşsun sırf yazişmak için ksbajabab
@issizadamo zaten bılgım var hem yardımcı oluyorm hem soyluyorm bu da senı ılgılendırmez knk ozelden yazabılırsın soylemek ıstersen burdan yazman ayıp oluyor
Bam başka bir seviyesin aq bu kadarını bende bilmiyordum bravo valla
@issizadamo eyv kardeşim buna özel değil tıbbi bilgim iyi genel olarak
Tibbi arkadaş olma hevesinde yüksek kadınlara karşı nedense bilgini göstermek istiyorsun sanırım
Suprapubik pelvik ultrasonu genelde kadın doğum uzmanı değil, radyoloji uzmanı ya da tekniker çekiyor canım 👩⚕️ Karından bakıldığı için iç çamaşırın üzerinde kalıyor, alt kısmı tamamen soyunmana gerek olmuyor. Sadece karnın alt bölgesi açık olmalı. Röntgen gibi değil, zararsız. “Anne olunca anladım; hafıza yok, hafif panik var.” 🍼💖
Anne falan değilim çocuklardan da nefret ediyorum
Cevap
4Cevap
Soyunman gerekmiyor karın bölgeni açman yeterli
Tüh
Radyoloji uzmanı çekiyor. Soyunmuyorsun, sadece alt abdomen bölgeni çekim anında açıyorsun. Ve sıkışık olarak gitmen gerekiyor.
Ultrason ise çıkarman gerekiyor
Ne kadar
randevu al ben de gelim o gün
Neden
destek olmak isterim hazır ankaradasın :P
Yani kıyafet ile çekmek sence mantıklı mı 😂😂
Değil tabi 🙃 ama ne kadar çıkarıyoruz
Sorun ettiğin şey ne ki tıpta utanma olmaz
Sorun değil de tam tersi desem 😌 sadece detayları merak ediyorum
Ha anladım bunu öğrenmenin bir yolu var
Oraya gidince tecrübe ile 😂
Zaten heyecanlıyım hadi bakalım
Hadi hadi o değilde bende merak ettim ya haber et bari
Yazarım burayaa
Eyw cano
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?