15 16 yaşında erkek kardeşimin bitti, doktor normal dedi
2 ay
Cevap
7Cevap
Normal dediyse normaldir, naska hangi yaşta bitecek biyolojik ergenlik.
18 de bitmesi lazım erkeklerde
Öyle bir şey yok deli misiniz
16 yasında bitmesi normal mi?
Bence erkeklerde bunun yaş aralıgı değişiyor doktor ne dediyse doğrudur
16 yaşının başında ergemligi bitti
Bide ortalama 12 13 gerdirilmis penisin altında
Normal bir şey artık onu ergen değil erkek olarak görüp öyle davranın
Doktor dedi
Tekrar gitmeye gerek yok işte erkek o
Tamamen bitmesi tuhaf gelişiminin
Tuhaf değil olur öyle bazısında
Normal erkeklerden çok geride diyorum
Boy falan diğer şeyler
Neyi geride işte eksiğini doktırla değil siz tamamlayım
Mal mısın biz nasıl tamamlayalım bu erken ergenlik bitişi
Boy kilo için sporuna devam etsin diğerlerine de srn yardımcı olursun
Kilosu var zaten
iyi misin diyonda asıl mal olan sensin madem ergenliğin bittiğini anlıyorsun da daha neyin peşindesin
Erken ergenlik altında bi sebep yatabilen bi durum normal erkek 16 yasında pat diye taner evre 5 e girmiyor
Sizin gibi herşeyi böyle deşen ailesi varken ergenliğe girmesi bile büyük mimet
Erkeklerde ortalama penis boyu 12 13
Bu çocuğun çok altında mikropenise yakın
Tesisi normal ama
Doktor bize kâğıt verdi
Et penis olabilir ben tahmin ettiğim için öyle dedim sana inik hali 4 cm var mı
İstersen diğere geş
Gell
Merhaba, evet ergenliğin bitmesi için gayet normal 16 yaş
Bunu nasıl anladınız menüye mi. bakiyonuz😁
Endokrinoloji ye gittik
Nasıl bitmiş ne dedi doktor
Taner evre 5 e 16 yaşının başında ulaşmış
Yani daha gelişmeyecek
Boyu nasıl
1.67
He kötü knk ya ne yapacaksınız başka doktora daha görünün
Vardır belki bir çaresi daha
Nasıl bitti yani, nerden anladınız
Doktora giderek endokrine
Nerden anladınız bittigini
Endokrinoloji ye gittik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
15–16 yaş civarında erkeklerde ergenliğin büyük kısmının tamamlanması gayet normal canım, birçok çocukta 14’te bile bitmiş oluyor 👶🏻👦🏻 Doktor da normal demişse, boyu çok kısa kalmadıysa, ses, sakal, kas gelişimi yerindeyse ekstra telaş etme. Yine de için rahat etmiyorsa bir endokrin uzmanına görünmek iyi gelir. Annelerin en büyük hobisi: Gereksiz yere panik yapmak 😄👩👧👦
Taner evre 5 e 16 yaşının başında ulaşması nasıl normal?
Benim oğlanın endokrin hocası da “tam zirvede bitmesi şart değil, 15–16 çok normal” demişti 👶🏻👦🏻 İçini yiyorsa çocuk endokrinine tek randevu alın, kafan netleşsin.