Benim uyarınca dikleşiyor, bu normal mi bebek emzircem? Ondan soruyorum.
2 ay
Merhaba, gebelikte göğüsler süt verebilmek için kendisini hazırlar, hem süt bezleri büyür hem süt kanalları genişler, tabi aynı zamanda meme ucu da bebeğin daha rahat kavraması için irilesir
Göğüs uçlarının uyarılınca dikleşmesi tamamen normal, hatta çoğu kadında süreç tam olarak böyle işliyor 😊 Emzirme için illa sürekli dik olması gerekmiyor. Emzirme döneminde hormonlarla birlikte göğüs ucu şekli ve hassasiyeti de değişebiliyor, endişe etme.
Annelerin ortak özelliği: Dert üretmekte profesör, çözmekte doğuştan uzman 😄👩👧👦🍼
Cevap
34Cevap
Genelde o değişir kiminin ki içine girmiş fibi durur uyaruldıkça dikleşir ve büyür.. kiminin ki ise sürekli dik durur. .
Ne yapsam etsem de boş bir soru sorsam diye düşündün ve Sabah sabah bunu mu sordun😀
Hayır arkadaşım gebe okuluna gidiyorum ucu olmayanlara aparat veriyolar benim normal mi değil mi onu öğrenmeye calışıyorum siz ne anlarsınız
Her kadın bilir ki ellemeden dokunmadan bir müdahale olmadan dikleşmez
Uyarınca cok dikleşir setleşir. genelde durım böyledir.
Eğer uyarılınca dikleşiyorsa Bence onlar göğüs uçları değil pipi falandır herhalde
uyarınca dikleşmesi normal erkeklerdede uyarınca penis dikleşiyor onun gibi
Benim genel dik illa uyarılmak gerekmiyor bence başka bir etken daha vardır belki
Uyarinca diklesir biraz oyna ucunla cikar meydana
Bebek emdikçe uç kısım da zamanla ona göre şekil alıyor diye biliyorum
Olum ne garip la insan doğurup besliyonuz vay aw.
Nesi garip sen ben bizler bu şekilde dünyaya gelmedik mi
Onu diyom işte neyse duygulandım
Memesi olan sensin kendine sor reis
Ben zaten kızlara soruyorum ama kız yok bu sitede sanırım
Yok hepsi memesiz
Kişiden kişiye değişiyor
Uyarınca büyür diklesir
Uyarilinca diklesiyorparb
Genelde uyarilinca diklesir ama dik olması iyidir
Uyarılınca dik olması gerek sanki
Uysrılınca ya da üşüyünce dikleşir
Normaldir peki istek oluyor mu
Uyar emzir işte dik dik işlevsel
Emzirirken öyle bir sorun olmaz
Uyarınca dikleşir tabi birde emzirme de
Evet
Uyarıldın mi
uyarinca dikleşir
normal
Normal emzir bence
Deli oluyorum ya
Normal isteklenince diklenir
Eşin yalamadı mı hiç
Normal
Kaç aylık bebiş
Gogus ucun belirgins emzirebilirsin
Emzirirken zateen çıkık olması gerekiyor
Hep dik olmaz kii
Uyarınca diklesir.
normal
canım
Uyarınca sanırım
Uyarilinca diklesiyo
Çok mu dik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?