Spiral takılıyken hamile kalınır mı, yumurtlama dönemi belirtileri tam olarak nedir?

Merhaba, iyi günler herkese. Sizlere bir sorum olacak aklıma takılan ama biraz özele giriyor. Ben, ilk çocuğumu doğurduktan birkaç ay sonra spiral taktırdım, çocuk büyüyene kadar hamile kalmamak için. Fakat aklıma takılan şey şu, acaba spiral takılıyken de hamile kalabilir miyim? Hani düşünmüyor değilim tekrar çocuk yapmayı. Bir de regl (i) m geçtikten 4 gün sonra ilişkiye de girmiştim. Üstelik biraz alt karın ağrısıyla mide bulantısı da var. Acaba yumurtlama döneminde miyim. Yumurtlama dönemlerini ben anlayamıyorum. Regle benzer belirtiler gösteriyor çünkü...
Spiral takılıyken hamile kalınır mı, yumurtlama dönemi belirtileri tam olarak nedir?
Cevapla