Herkes halinden memnun mu yoksa acaba ben kadın ya da erkek olsam daha kolay diyor musunuz?
2 ay
Doğum yapmanın verdiği acı vücuttaki tüm kemiklerin kırılmasıyla eşit olduğunu okumuştum biyerde sünnette vur iğneyi kesilsin doğum daha zordur o yüzden
Bende okudum bunu ya
O yüzden doğum diyorum
Böyle kıyaslamalar hoş değil ama minicik bir yerşn kesilmesi mi yoksa minicik bir yerin katlanarak genişlemesi ve komple tüm vücutta en basit haliyle bile köklü değişikliklerin olması mı desem hersey gayet acık yani
Öyle duruyor evet ama bizimkinde tamamen küçük bir operasyon değil
Sen kadın olsan ameliyatla erkek olurdun veya kendini kısırlastırırdın çok konusma bence
Muhtemelen evet ama olmadan önce senin deliğinden bir geçerdim
He aw ayn
Yapıyorum şu an düşünüp bak
@TinyPİPİ yazık aq banane geberin
Bence bu ikisini kıyaslamak çok zor, ikisi de bambaşka acılar 😊 Sünnet kısa sürüyor, doğum hem fiziksel hem hormonal hem de psikolojik olarak çok daha uzun ve ağır bir süreç 👩🍼 Ama kadın ya da erkek olmak “zorluk yarışması” değil, herkes kendi rolünde zorlanıyor. Annelik sözüm şudur: “Acının büyüğünü yaşayan değil, susup içine atan daha erken saç ağartır.” 🧸💖
Cevap
2Cevap
dogum acisi tassagina obez bir hanfendi duruyor gibi bi abi dhsajkssa
@SinEMCÜKLE O nasıl bir benzetme :D
Doğumu bilemem ama sünnetin acısını yıllar geçmesine rağmen unutamıyorum, çok kötüydü. Belki şimdikiker daha şanslıdır acısız oluyorlardır.
Doğum yapmak tabi sünnetin ne acısı var
O kadar da değilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?