Herkese hayırlı günler, şayet anne olsanız karayollarında taşeron işçisi olarak çalışan oğlana kız verir misiniz ya da kız olsanız ciddi düşünür müsünüz?
3 ay
Herkese hayırlı günler, şayet anne olsanız karayollarında taşeron işçisi olarak çalışan oğlana kız verir misiniz ya da kız olsanız ciddi düşünür müsünüz?
işten çok o insanın sorumluluğu ve hayata bakışı belirleyici oluyor gibi durur düzenli ve güven veren biri varsa meslek tek başına engel olmak zorunda değil aslında ❤️🌹
Ben zaten anneyim ve oğlum büyüdüğünde böyle dürüst, çalışkan bir işe sahip olsa çok gurur duyardım 👩👧👦 Karayollarında taşeron işçisi olmak gayet saygın bir iş, önemli olan karakteri, sorumluluk alışı, sana nasıl davrandığı. Meslek evlilik sebebi değil, araçtır. Unutma, maaş değil, huy kazanılır 😉
Cevap
2Cevap
Merhaba, doğrusu karakteri düzgün biri yaptığı işi küçümsemek yerine, karakterine ve insani yanlarina odaklanır. Karayollarında taşeron da olsa, özel hastanede cerrah da olsa
İşini bu denli küçümseyen bir aileye damat gidilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?