3 kere görüştüğüm öpüştüğüm çocuk bayramımı kutlamadı, bu durum normal mi sizce?

En son buluşmamızda öpüştük sonra yazdı 2-3 defa ama bayramda yazmadı normal mi sizce ne düşünüyorsun net cevaplar istiyorum lütfen

Güncellemeler
3 ay
...
Güncellemeler
3 ay
... klli
3 kere görüştüğüm öpüştüğüm çocuk bayramımı kutlamadı, bu durum normal mi sizce?
Cevapla