Test yaptım negatif çıktı ama reglim gecikti baya yine de ihtimal var mıdır?
3 ay
Gebelik testi negatif çıktıysa hamilelik ihtimali düşüktür ama tamamen sıfır değildir çünkü çok erken yapılan testlerde sonuç yanıltıcı olabilir bu yüzden birkaç gün sonra sabah ilk idrarla tekrar test yapmak daha net sonuç verir ayrıca stres, hormon dengesizliği veya yaşam tarzı değişiklikleri de regl gecikmesine sebep olabilir eğer gecikme devam ederse bir uzmana danışman en doğrusu olur ❤️🌹
Negatif çıktıysa hamile olma riskin yok regl gecikmesinin birçok nedeni var ama en sağlamı kan testidir rahat değilsen kan testi yatırabilirsin morunmasizmi ılişki yaşadım.
evet korunmasiz
Boşalma oldumu vajinaya
hayir icine olmadi
Sizmadiginada eminsen korkacak bir şey yok
tam degilim sonucta zevk suyunda da sperm var
Zevk suyunda sperm var ama sperm sayisida hamilelikte önemli zevk suyuyla milyonda bir ihtimal hamilelik riski
Evde yaptığın testler genelde güvenilir ama zamanlama çok önemli 🍼 Eğer korunmasız ilişki üzerinden en az 10-14 gün geçtiyse ve sabah ilk idrarla yaptığın test negatifse ihtimal azalıyor ama tamamen sıfırlanmıyor. Birkaç gün sonra tekrar test yap, hala regl yoksa mutlaka doktora görün. Annelerin mottosu: “Şüphe varsa test, huzur yoksa doktor!” 😄
Cevap
7Cevap
Stres yaptin
Betaya baktir
umarım
Olur
Kan vermeslisin
Hangi testi denedin?
cubuk olan iste markasini unuttum ustune isenen adi her neyse
Onlar doğruyu gostermes eşimden biliyorum sen git kan testi var sağlık ocağında yarın sabah
yaptiramam tanidik doktor hem hamile cikarsam e devletime islenmez mi
Niye evli değil misin sennn
Icine mi geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?