Arkadaşımın çocuğunun elinden pahalı oyuncağı alınca bozulmakta haklı mı, siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar bendeydi küçük bir oğlu var 2.5 yaşında. Oğluma da geçenlerde 3000 TL'ye Mercedes'in lisanslı bı arabasını almıştı halası epeydir istiyordu. Oğlum evde yoktu o gün arkadaşımın oğlunun elinde o arabayı gördüm gelmeden önce ortadan kaldırmayı unutmuşum. Aldığını da fırlatan bı çocuk o yüzden elinden o arabayı alıp başka araba verdim. Çocuk başladı ağlamaya ben alırken görmüş arkadaşım hiçbir şey demedi tabi bana. Çocuğu susturmaya çalıştı çocuk susmadı falan gerildi tabi haliyle bı süre sonra gitti bana da mesafe koydu haklı mı sizce? O arabaya kesin bir şey olurdu ve bu durumda da benim oğlum çok üzülecekti. Neden başkasının çocuğu ağlamasın diye kendi çocuğumu üzeyim?

Arkadaşımın çocuğunun elinden pahalı oyuncağı alınca bozulmakta haklı mı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla