Arkadaşlar bendeydi küçük bir oğlu var 2.5 yaşında. Oğluma da geçenlerde 3000 TL'ye Mercedes'in lisanslı bı arabasını almıştı halası epeydir istiyordu. Oğlum evde yoktu o gün arkadaşımın oğlunun elinde o arabayı gördüm gelmeden önce ortadan kaldırmayı unutmuşum. Aldığını da fırlatan bı çocuk o yüzden elinden o arabayı alıp başka araba verdim. Çocuk başladı ağlamaya ben alırken görmüş arkadaşım hiçbir şey demedi tabi bana. Çocuğu susturmaya çalıştı çocuk susmadı falan gerildi tabi haliyle bı süre sonra gitti bana da mesafe koydu haklı mı sizce? O arabaya kesin bir şey olurdu ve bu durumda da benim oğlum çok üzülecekti. Neden başkasının çocuğu ağlamasın diye kendi çocuğumu üzeyim?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer