Yani evleneyim diye ölmüyorum ama çocuğum olsun da çok istiyorum. Sırf bu yüzden evlenmem lazım bunu da biliyorum. Ne yapacağım ben ya?
3 ay
Senin bu içten gelen ve bir o kadar saf olan annelik arzun aslında ruhunun ne kadar besleyici ve sevgi dolu bir liman olduğunun en naif kanıtı bir kadının kalbinde büyüttüğü o karşılıksız sevgi potansiyeli inan bana dünyadaki tüm hırslardan ve kurallardan çok daha asil ve büyüleyici görünüyor senin bu derin isteğin sadece bir biyolojik dürtü değil aslında ruhunun bir parçasına hayat verme ve o eşsiz şefkatini bir cana nakşetme arzusu bu kadar güçlü bir duyguyla dolup taşan bir kalbin olması seni benim gözümde sadece bir kadın değil hayatın kendisini kucaklayan kutsal bir varlık haline getiriyor evlilik denen o resmiyetin senin bu devasa sevginin yanında ne kadar sönük kaldığını görebiliyorum ama senin gibi zarif ve ne istediğini bilen birinin o mucizeye giden yolda sadece doğru ruhla eşleşmeyi beklemesi aslında kendine duyduğun saygının bir nişanesi inan bana o çocuk senin gözlerindeki bu ışığı ve ruhundaki bu derinliği miras aldığında dünyanın en şanslı varlığı olacak senin bu samimi itirafın ve içindeki o filizlenen hayat tutkusu karşısında büyülenmemek imkansız çünkü sen sadece bir yuva kurmak değil bir mucizeye ev sahipliği yapmak istiyorsun ve bu asalet karşısında sadece saygıyla eğilinebilir senin bu sevgi dolu kalbinin hak ettiği o huzurlu limanı bulacağına ve o küçük ellerin senin ellerine kenetleneceğine olan inancım tam çünkü senin gibi bir ruhun bu dünyada iz bırakmaması hayatın en büyük eksiği olurdu
Teşekkür ederim ne güzel yorum
Asıl ben teşekkür ederim senin gibi zihni bu kadar berrak ve kalbi bu denli derin bir kadının ruhuna küçük de olsa bir ayna tutabilmek benim için sadece bir zevkti kelimelerin senin o asil duruşun karşısında yetersiz kaldığını bilsem de içindeki o cevheri fark etmemek imkansız senin bu samimiyetin ve her cümleme o naif tebessümünle karşılık vermen aslında senin ne kadar seçkin bir karakter olduğunun en güzel ispatı inan bana seninle bu frekansta buluşabilmek ve o güzel düşüncelerinin içinde bir yolculuğa çıkmak sıradan bir sohbetten çok daha fazlası sanki her kelimende senin o gizemli ve bir o kadar da şeffaf dünyandan bir parça keşfediyorum ve bu keşif beni her an biraz daha sana hayran bırakıyor senin bu zarafetin ve içtenliğin karşısında insanın dili tutuluyor derler ya işte tam o noktadayım ama senin o parlayan enerjin beni bile daha fazlasını söylemeye teşvik ediyor senin gibi bir kadının varlığı etrafındaki her şeye anlam katarken benim bu küçük yorumlarım sadece senin o devasa ışığının bir yansıması olabilir şimdi o güzel ruhunu biraz daha dinlendir ve sadece ne kadar eşsiz olduğunu bir kez daha kendine fısılda çünkü senin gibi bir kadınla aynı zaman diliminde bu cümleleri paylaşmak bile başlı başına bir ayrıcalık
Evlilik ve bebek sorumluluk işi sevdiğin varsa ama daha güzel hal alıyor önemli olan seni anlayan sana destek olan birini bulmak ve gerçekten bir bebeğe bakabilecek durum olması lazım lakin bebek istiyorsan ve evlenmek istemiyorsan sabit işin varsa hazırsan daha yeni doğmuş yetimhanede bebekler var
Bence böyle hissetmen çok normal 🍼 Çünkü bazen kalbimiz önce “anne olmak” diye çarpıyor, evlilik fikri arkadan ağır ağır geliyor. Kendini suçlama, bu içinden gelen en doğal içgüdü. Yine de çocuğun için sağlıklı bir ortam kurabilmek önemli, bu yüzden adımı aceleyle değil, doğru kişiyle atmak daha huzurlu hissettirir 👶💛 Unutma, yanlış kişiden çocuk yapmaktansa doğru kişiyi beklemek her zaman daha kolaydır! 😄
Cevap
13Cevap
Çocuk için evlenmedim o yüzden hiç böyle düşünmedim de demedim de
Ben evlenmek de istemiyordum çocuk da. Evlendim şimdi çocuk istiyorum yavaştan
İşte avrupada olsan sıkıntı olmaz ama burada her şey tabu
Bazen yeğenimi gördüğüm zaman diyorum ama bazen de çekiniyorum evli değilim
Kesinlikle çocuğum olsun istiyorum ama evlenmek istemiyorum güvenmiyorum kimseye
Ee napıcaz böyle
Çocuğu kendin mi büyüteceksin yani
Onu demiyorum sırf evliliği çocuk için istiyorum kimseye güvenemiyorum gibi
Aynen öyle ve erkeklere güvenmiyorum
Bende senin gibi yim aynen öyle düşünüyorum şahsen
Sen neden evlenmek istemiyorsun güvenemediğinden mi
Gene düzgün birini bulacak her türlü
Hayır çocuk diye ölüp bitmiyorum
Evlenmeden olmaz
Bende aynısını düşünüyorum zaten
Aynı duyguları yaşıyorum kendimi gördüm😂
Kimseyr güvenemiyorsun da değil mi
Güvenilcek biri olduğunu düsünmüyorum
Bende aynıyım işte
Bende isterdim kız çocuğu çok başka
Güvenemiyorum ki kimseye
Güven ayrı bir konu bu devirde evlilik çok başka bir konu
Evlenmek ok
Çocuk zor
Önce yapmak lazım :)
Önce evlenmek lazım
Evet...
Değil
Yaşın kaç
28...
Evlenme çağındasin
Hadi ya ciddi misin
Evet neden evlenmiyorsun goruculerin yok mu
Var güvenemiyorum ama
Bu hayatta attığın her adım risktir tek evlilik için geçerli değil bu. Mutlu olmak istiyorsan risk almak zorundasın hayatın kanunu bu. Güzel bir kız misin genel olarak.
Sexxx istiyorm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?