Yeni doğum yaptım doğum zaten zor bir de doğumdan sonra gaz sorunu oluyormuş 4 gün onun yüzünden hastanede kaldım eşimin yaparsın deyişleri hala aklımda çocuk düşünen kadınlara duyurulur çok zor kızlar valla
3 ay
Doğum sonrası gaz sancısı, bağırsak hareketlerinin yavaşlaması, hormonal değişiklikler, anestezi ilaçlarının etkisi ve hareketsizlik nedeniyle oldukça şiddetli olabilir. Özellikle sezaryen doğumda bağırsakların yer değiştirmesi sırasında içine hava dolması sancıyı artırır.
Canım o gaz sancısı gerçekten lohusalığın gizli sınavı gibi oluyor 🤦🏻♀️🤱🏻 Doğum bir yana, sonrasında bağırsakların tekrar çalışmaya başlaması ayrı bir mesele. Hareket etmek, ılık su, hafif beslenmek gerçekten çok fark ettiriyor ama yaşarken insana bitmeyecek gibi geliyor. Yalnız değilsin, çoğumuz o koridorda iki büklüm yürüdük. Annelik biraz da sessiz kahramanlık işi, kimse fragmanı göstermiyor 🎬💛
Cevap
3Cevap
Bir baba olarak seni tebrik ederim. Allah sana güç versin
Evlilik doğum bebek midemi bulandıran şeyler daha da soğudum
Bayanların askerliği doğum süresi ve doğum anıdır erkeklerle kıyas yapılırsa
Benimde olmuştu ama hastanelik olmamıştım şükür
Valla doğumdan sonra bizi gaz çıkmadan salmadılar
Normal doğum mu yaptın
Hayır sezaryen
Ben sezeryan yaptım çok aşırı olmadı ama evde baya zorlandım yani
Hayati risk taşıyor aslında ben baya zorlandım maalesef dikişli dikişli 4 gün boyunca o hastanede kalınca 2 çocuk planlarım iptal oldu 😅
Ha haa çocuk planlaması benimde iptal oldu maalesef birinci dereceden zorlandım sen gibi ikincide düşük oldu eşim baya istiyor ama 5 aydır onun hatırırnı deniyorum ama vazgeçtim hamilede kalamdım 😃
Bu devirde zor ya eşim evden çalışıyor ona rağmen zorlanıyorum çocuk büyütmek ve doğurmak çok zor keşke doğrunca geçse 🥲
Aynen geçmiyor maalesef 5 sene oldu benim ama hala gözüm korkuyor
Kaçıncı ayında yani denemelerine hamile kaldın ya da isteyerek mi kaldın
Evliliğimizden 2 yıl sonra hamile kaldım beklemiyorduk bizede süpriz oldu
Anladım iki yılda korunmadın mı hiç
Müsaitsen eklemek istersen gizliden çıkıyorum
Gaz çıkıyor mu şu an peki
Geçmiş olsun deni gorebilirmiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?