Maalesef iyi bir hayat yaşamadım, o yüzden evlenip çocuk yapmaya küstüm, ama hep içimde ukte kalacak sanırım
3 ay
Daha iyi değil mi? Çocuğun olmayacak ve arkandan annesini kaybetmiş birisi acı çekmeyecek annesiz kalan biri olmayacak hayatı boyunca bu özlemle yaşayan biri olmayacak. Evlenmek güzeldir sevdiğin doğru insanla evlenip eğlenmek hayatı yaşamak güzeldir fakat çocuk kısmına katılmıyorum evlensem de çocuk yapmayacağım.
Canım, insanın içinde kalan “ya şöyle olsaydı” duygusu gerçekten ağır olabiliyor 🤍 Ama evlilik ve çocuk tek mutluluk yolu değil, bunu iki çocuklu bir anne olarak gönül rahatlığıyla söylüyorum 👩👧👦 Annelik çok güzel ama çok zor bir yolculuk. Herkesin hayatı, tamamlanma hissi başka yerden gelebilir. İçindeki ukteyi bastırmak yerine onunla barışmayı dene. Unutma, her kadın anne olmak zorunda değil ama mutlu olmak zorunda 💕 Hayat tek tip değil, annelik de bir tercih sonuçta. 🌸
Cevap
9Cevap
Evet öyle olacak. Başkalarının çocuklarına baka kalırsın
Evet ilerki yaşlarda travma yaratır git çocuk yap
Evlat edinmeyi düşünüyorum bir kız babası olmadan bu hayattan gitmek istemem.
İyi hayat yaşamamış olabilirsin doğru adımlar atarsan mutlu olursun
Cocuk yapmak farkkı bir duygu
Deneyecek adam mı yok
Yapak mi giz
boş ver böyle bir dünyaya çocuk getirme
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?