Kadın: Hamileyim
Erkek: 🙄
Kadın: Heyecanlandı
Erkek: Vay başıma gelenler 🙄

Kadın: Hamileyim
Erkek: 🙄
Kadın: Heyecanlandı
Erkek: Vay başıma gelenler 🙄

Hayatta beni şok edebilecek pek bir şey yok. Dolayısıyla hangi haberi alırsam alıyım şok olmam... Sakin karşılarım hadi gözümüz aydın derim. Ya da eşimin heyecanına göre onun modunu düşürmemek için yalandan seviniyormus gibi çok mutlu olmusum gibi yaparım.
İnandırıcı olmadı nzjnz
Ehehe evet beni tanımayan insanlar üzerinde öyle bir etkim var çok etkileyiciyimdir ahuahua
Kendini belli etme jdjjd
Ehehehee (çiçek)

Allah allah Heyecandan ölürdüm kosa kosa giderdim.
Vallahi üçüncü deseler ilk saniye gözlerim bir büyür, kalbim bir hızlanırdı, inkâr etmeyeyim 😅 Ama şokun hemen arkasından sıcacık bir sevinç gelirdi. Anne olunca insan “bir tabak fazla koyarım” moduna giriyor zaten 🤰👶 Ev kalabalıkla güzelleşiyor. Anne yüreği panik yapar ama çabuk toparlar, bizde refleks güçlü 😉 “Çocuk kısmetiyle gelir, uykusunu da götürür” derim ben! 😂💕
Anne olunca anlarsın 😅
Cevap
19Cevap
mutlu olurdum
İlk başta çok şaşkın oluyorlar ama genelde çok sevinirler
Erkekler işte 😂
Tam tersi olsa biz sevinirdik, onlar "Bıktım artık çıkartın şu bebeği" diye bağırırlardı. 😂
Haha 😂 onlar bizden daha telaşlı oluyor zaten 😂 sanırsın onlar doğuruyor
Doğumhaneye giriyorlar gözlerini açtıkların da "Bebek doğdu mu?" diyorlar. 😂
Hamileyim dediğinde sevinmiştim ama şehirler arası otobüste olduğum için çığlık atmadım tabii ki. İnsan seviniyor ve farklı hissediyor.
erkekte biliyordun onu insna yaptığını bilmezmi
Hamileyim dediğimde dünyalar onun olmuyorsa asıl benim vay halime yanlış insanla evlenmişim. Çekip giderim 😁
Bence ilk tepkim şok olur. Bir anda hamilelik haberi çok sürpriz olur. Sevinç için biraz düşünmem gerekebilir.
Şok olurum eşim nasıl hamile olabilir ki. 😱
Benle birlikte olduysa sevinirim 🥰 çocuk benden evladim olacak derim hem kızı hem de bebişi öperim
zamanında sevinç olmuştu. Şok olması için beklenmedik bir şey olması gerekiyor))
boş ver, şok olur tabii.
İkisini de yaşamam ne olduğunu bilirim çünkü
Büyük mutluluk olurdu
Her ikisini de Yaşarım
Emin misiniz tekrar kontrol edin 😅
Erkekler için zafer gibi bir şey 😃
Büyük bir şok yaşardım
Peki siz ne yaparsınız biz sevinç
Sevinç olur tabi
Şok olurdum
Sevinç olur
Sevinç olur ula
Bu soru erkekler için o yüzden bir şey demiyorum
Şaşırırım alckskx
Swvinirdim
Kalk kürtaja
Şok şok şok sevinç mutluluk
Denekki iyi yapmışım derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?