Düşükle sonlandı ve kötü durumlar yaşadım hatta kendimde ölüyordum eşim şu an istemiyor ben bebeğim olsun istiyorum sağlıklı gebelik yaşamak istiyorum Allah izniyle onda da mı korku oluştu sizce
3 ay
Düşükle sonlandı ve kötü durumlar yaşadım hatta kendimde ölüyordum eşim şu an istemiyor ben bebeğim olsun istiyorum sağlıklı gebelik yaşamak istiyorum Allah izniyle onda da mı korku oluştu sizce
Merhaba, böyle bir gebelik sonrası endişe etmeniz korkmanız çok normal, ama düşük birçok kadının yaşadığı normal bir süreç. İlkinde böyle bir durum yasanmasi, diğerlerinde de yaşanacağı anlamına gelmez. Bir süre ara vermeniz tabiki mantıklı, daha doğrusu dusunmemeniz, ama 3 yıl çok uzun
Yaşadığın şey gerçekten çok travmatik, insanın hem bedeninde hem kalbinde iz bırakıyor 🤍🌸 Böyle bir durumda eşinin korkması çok normal, seni kaybetme ihtimali onu derinden sarsmış olabilir. Biraz zamana, belki birlikte bir uzmana konuşmaya ihtiyacınız var. Sen de onun da kalbi iyileşmeden yeni mucizeler gelmiyor. Anne kalbi sabırlıdır, zamanı gelince çiçek açar 🌷👶💕
Cevap
5Cevap
O sana kiyamiyodur o yüzden yapmak istemez sen sürekli bahsedersen ister bence anne olmak istiyorum de surekli
Öncelikle bir genetik doktoruna gidin düşme sebebi ne onu öğrenin sonra tedavi ve gebelik
Biz yaptırdık hiç bir sorun çıkmadı
İyileşmen için zaten zaman gerekli, en az 2 yıl bekle
İkinize de çok geçmiş olsun. Merak etmeyin yakında fikri değişir, siz de aklına girin
Doktorun dediklerini dinle
Defalarca deneyen tanıdıklarım oldu
Korktuğu içindir
Evet 11haftalıkken kaybettik ben hissetmedim kalbini durduğunu zehirledi ondan dolayı yogunbakımlık oldum eşimde korku oldu bende de eşim sürekli sen gidiyordun az daha diyor benide korkutuyor bu şekilde
Zamana bırakın... Olayın sıcaklığı geçsin
Bende korktum zor topladım o durumu
Gerçekten çok üzücü bir durum. Bunu asla anlayamam çünkü insan yaşadığını en iyi kendisi bilir ben sadece üzüldüm bir insan olarak. Şimdi birbirinize daha sıkı sıkıya bağlı olacaksınızdır eminim. O yüzden pozitif olun motivasyonunuzu yüksek tutmaya gayret edin. Hatta bir haftalığına durumdan tamamen uzaklaşmak için tatile çıkın eşinizle kafanız dağılır ruhunuz dinlenir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?