İlk gebelik düşükle bitti, eşim 3 yıl bekleyelim diyor. Bu korkuyu nasıl aşarız?

Düşükle sonlandı ve kötü durumlar yaşadım hatta kendimde ölüyordum eşim şu an istemiyor ben bebeğim olsun istiyorum sağlıklı gebelik yaşamak istiyorum Allah izniyle onda da mı korku oluştu sizce

İlk gebelik düşükle bitti, eşim 3 yıl bekleyelim diyor. Bu korkuyu nasıl aşarız?
Cevapla