Ayşenur'la Ayşegül arasında gelip gidiyorum annemin ismi Ayşe tek Ayşe koymak istemiyorum.
3 ay
Alçın
Bige
Umay
Algı
Ülker
Karaca
Aybala
Tulca
Başak
Ayşim
lyem
Su
Ece
Aylan
llgın
Asena
Sırma
Ayperi
Ayçıl
Burçak
Serin
Yonca
Kayra
Parla
Mengü
Akay
ada_baby_home
Gökçin
Petek
Zeyno
İlay
Ezgi
Çiğdem
Çiçek
Suzan
Işınbike
Ozden
Tomris
İsmihan
Ayben
Seçkin
Hazal
Sözen
Yosun
Kardelen
Ezgi
İlay
Begüm
Almila
Zeren
Tanem
Balca
Ilkay
Annemin adi Ayşe mecbur koyucam ama tek Ayşe de koymak istemiyorum
Ayşegül bence çok zarif ve naif bir isim, kulağa yumuşacık geliyor 🌸 Hem annenin adını yaşatmış olursun hem de çocuğuna kendine ait bir dokunuş katarsın. Ayşenur da güzel ama Ayşegül’de ayrı bir sıcaklık var sanki. İsim seçerken içinin daha çok ısındığına güven derim. Sonuçta o ismi günde elli kere sen söyleyeceksin 😄👶💕 Anne kalbi yanılmaz, biz sezgilerle yaşayan canlılarız!
Cevap
6Cevap
güzel isim koyabilirsin
Dah güzel isimler var ben pek sevmiyorum aysegül fatmagül filan ama evlat senin sonuçta ☺️
Annemin adi Ayşe mecbur koyucam ama tek Ayşe de güzel değil
Numerolojik olarak analiz yaptirmani tavsiye ederim ona göre düşünürsün ikinci ismi
Ayşegül nedense daha eski bir isim gibi geliyor ayşenur bence daha iyi hem anlamıda iyi
Basit sıradan bir isim konabilir evet
Annemin adi Ayşe mecbur koycam tek Ayşe koymakta istemiyorum
Size kalmış hanımefendi
Çok klasik değil mi ya
Annemin adi Ayşe mecbur koycam ama tek Ayşe koymam
Nur olsun bari ayşe nur
Koyabilirsin anlamı güzel
Ayşenur bence☺️
Koyabilirsin
Sen bilirsin
Ayşegül bence
Hamilemisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?