3 yaş kekemelik neden başlar, tamamen geçer mi, yaşayanlar ne öneriyor?

3 yaşında oğlum var bunun için geldim buraya kekemelik sürecindeyiz çok temiz ve akışkan konuşan bir çocuktu yaklaşık 3 aydır takılmalar kelime uzatmaları var anne diyordu ama artık demiyor logoterapiste gittik ders görüyoruz ama tam düzelir gibi oluyor tekrar başlıyor yaşayan var mı bilen biri ya da?

3 yaş kekemelik neden başlar, tamamen geçer mi, yaşayanlar ne öneriyor?
Cevapla