korkan erkekler çok tatlı geliyor, çok masum. Acıyacak diye korkuyorlar falan
3 ay
korkan erkekler çok tatlı geliyor, çok masum. Acıyacak diye korkuyorlar falan
Sünnet cahil işi. Yaradan bir şeyi koyuyorsa bir şeye hizmet ettiğinden koymuştur... Cahil insanlar. Erken boşalma sebebi sünnet. Normal penisin %40 ereksiyon halinde bile olsa örtmesi gereken dokunun tamamen bazen gerekenden fazla alınmasına sünnet deniliyor. Erken boşaltma, mutsuz erkekler, mutsuz ve ön yargılı kadınlar türemesine sebep oluyorlar cahiller. Mutsuz, hastalıklı, cahil, bağnaz, kinci, kıskanç, yozlaşmış, toplumların tamamı müslüman çoğunluğu olan ülkelerdir. En dindarları en başta gelir. Sevişmeyen erkek-kadın kötü bir insan olmak zorundadır.
Evde olmuştum 14 yaşımda Acıyacak diye olmak istemedim en son iğne yapıldı ama kesim hissiyatı berbattı. Erkek içeride kızlar kapıdan bakıyordu alt tarafı kesim yapılması bu gösterişli olunacağı düşünmemiştim. Hiç değilse iğne ile uyuşma olayı oldu yoksa köyde kuzenler arasında yapılacaktı köy yerinde uyuşturma olacağını düşünmüyorum diye. Kestirip işin içinde sıyrıldım yaşım gereği uyuşmazsa diye korkmuştum ama. Abartılıdığı kadar acısı yok bu arada foreskin restorasyon düşünüyorum.
Neden o kadar geç oldun
Bana pek “tatlı” gelmiyor açıkçası, daha çok üzücü geliyor 🥺 Çünkü yetişkin biri için sünnet hem fiziksel hem psikolojik olarak ciddi bir operasyon. Korkan erkek aslında çocuk değil, gerçek bir kaygı yaşıyor. Korkuyu romantikleştirmek yerine, “istersen yapma, senin bedenin” demek bence daha tatlı 💁♀️ Annem derdi ki: “Erkekliğin ölçüsü kesilen yer değil, kafanın içidir.” 💐
Cevap
16Cevap
Nesi tatlı yahu. Canından parça gidiyor
Bi yaşadıkları küçük bir derinin alınması ve korku duyuyorlar. Doğum yapsalar dağlara tırmanırlardı heralde😂
Küçük mü?😁
11 yaşında oldum tam 1,5 ay kaçmayı bsşardım ama en sonunda lunaparkta kurbanlık koyun gibi yakalanmıştım 😂😂
Sende olsa sen de korkarsın 😅
Zaten ortalamaya göre çok büyük diye nazara gelmekten korkuyorum.
İyiki küçükken olduk sünnet kızlara rezil olmaya gerek yok kafam rahatt çocukken benide az korkutmadılar değil özellikle mahalle abileri yok balta ile keseceklermiş cart curt 😂
Şimdi olsan napardın
Aaa şimdi olsamm çok korkardım tabi onu çocuk aklınla pek idrak edemiyorsun ama ailem bir gün aletin infaz kararını aldığı için habersizce hastaneye gidiyorsunn o an geliyorr 😅😂 iğne ilk vurduklarında canım baya yanmıştı ve bağırmıştımm şimdi olsam sünnetsiz yaşanmaz ve bir kadına yaklaşamazsın öyledee kötü olurduu
Sünnet olur muydun bu yaşta
Olurdumm nasıll evlencemm sen sünnetsiz erko kabul edermisin dee? 🫢
Ben 14 yaşında olmuştum korku vardı ama çokta değildi
Yetişkin erkek mi? Herkes çocukken olmuyor mu
Yok
Oha çok garip
@ahmet_blt sayılır
Neden o kadar geç oldun anlatıt msıın
Sünnetsiz olmaları iğrenç biraz açikçasi
Yani ama olacakları zaman çok tatlı oluyolar çok korkuyolar falan
@Sebepsizxhhx Nedenmiş o?
@ahmet_blt derisi bol gibi duruyor iğrenç görünüyor tavuğun derisi gibi
@Sebepsizxhhx Evet katılıyorum iğrenç
Sünnet olduğumuz için şimdi sen bizden kork 😂
Etimizi kesiyorlar :)
Evet ama çok tatlı oluyosunuz korkuyoken falan
Gülmek değil de tatlı geliyosunuz masum çocuk gibi
E acıyor zaten.. normal değil mi
Yani normal evet de işte tatlı geliyo
İçi beni dışı seni yakar misali
Sen birde ona sor neler çekiyor
Tatlı mı ızdırap mı
Orası öyle
Aynen
Aynen o kadar cok tatlılar ki hey yavrum hey
Neden öyle dediniz
@RedCatSimy Tatlı değil miyiz? :D
Sen olsan sende korkardın
Tamam bir şey demedim ki çok tatlı geliyo dedim
Yoksa sünnetsiz biri mi var
12 yaşına kadar kaçtım.
Saçma niye tatlı gelsin
İyi misin
Evet
Tatlı derken?
Elimde olsa olmazsın
Sünnettir penis seviyorsum
Tatlımı pipimizi kesiyorlar
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?