Küçücük çocuğu nasıl dövüyor içim acıdı. El adamı başkasının evladına acır mı. Hep böyle olaylar görüyoruz kadının sevgilisi ya da ikinci eşi çocuğu dövüyor t*cavuz ediyor işkence ediyor. Neden böyle
Çocuklu kadınlar hayatına bir erkek almasın ya mümkünse?
Allah ne verdiyse hayırlısını versin burada eş seçimi yapan kadınların hatası gerçekten dürüst güvenilir temiz sadık biri yerine kendisine ve çocuğuna zarar verecek eş seçmesi yanlış bir şey her insan kendini belli eder gerek konuşması gerekse imanıyla yanlış eş ve kişi seçimlerinin sonucu yoksa düzgün bir insan seçse ki seçmez mideleri bulanır olacağı bu
Bilmiyorum. Başkasının çocuğu olsa da dövemezsin ki. Çocuk bu. Bunun babalıklada alakası olmamalı. Bence artık kıyamet kopsun. Kimse yaşamayı hak etmiyor
Bu görüntüler insanın yüreğini parçalıyor, ben de iki çocuk annesi olarak görünce günlerce etkisinden çıkamıyorum 🥺👩👧👦 Ama sorun “çocuklu kadın hayatına kimseyi almasın” değil, sorun şiddet eğilimli insanların filtresiz hayatlara girebilmesi. Sağlıklı, vicdanlı insanlar da var. Önemli olan çocuğun güvenliğini her şeyin önünde tutmak. Anne sezgisi bazen en iyi alarmdır, boşa çalmaz derler ❤️
Hep demısımdır ufak yasta cocugu olan kadınların sevgılısı olmamalı.. elbette biriyle evlenmek ısteyebılırler lakın dısarda bulusulmalı.. erkegı evıne almayacaksın hele o cocukla basbasa bırakılmaz.
Böyle olaylar olduğu gbi iyi davranan aile olanlarda var. Böyle insanlar hep var olacak ee napsn yani çocuklu olan insanlar ölene kadr yalnz mı yasasn
0
1 Yorumla
Soran
3 ay
Ya çocuk yapmasın ya hayatına kimseyi almasın evet doğru. Sadece kendisini düşünerek hareket eden anne anne değildir. O çocuk buyudüğündede o annenin başına bela olur
Hiçbir kadın bu erkek benim çocuguma bunları yapacak diye hayatına almıyor zaten nereden bilebilirsin riske girmeye gerek var mı erkeksiz yapilamiyormu