Herkes çocuğuna bayramlık alacak gidecek gezdirecek eğlendirecek eline ne istese alıp verebilecek. Ben çocuğumun eline bir şeker bile alıp veremeyeceğim. :(
3 ay
Herkes çocuğuna bayramlık alacak gidecek gezdirecek eğlendirecek eline ne istese alıp verebilecek. Ben çocuğumun eline bir şeker bile alıp veremeyeceğim. :(
Kusuruma bakmayın biraz haddimi aşmış gibi olacam ama ileride çocuklarınıza sunabileceğiniz bir hayatınız yok bir gelecek vaat edemiyorsunuz sonrada çıkıp çocuğuma şunu bunu yapamıyorum ama çocuk yapmasını iyi biliyorsunuz bundan 20-30 yıl sonra sizden olan çocuk size düşman olur maalesef kendinizi ayakta tutmakta zorlanıyorsunuz bir yandan çocuk yapmaya yelteniyorsunuz kendi düşen ağlamaz misali bunu her iki taraf içinde söylüyorum olan çocuklara oluyor ebeveynlere değil
İnan o his insanın içine taş gibi oturuyor, çok iyi anlıyorum 💔👩👧👦 Ama bayramın en kıymetli yanı çocuğunla kurduğun o sıcak bağ. Temiz, ütülü bir kıyafet, birlikte yapılan bir kek, sarılıp edilen bir dua… Çocuk kalbi gösterişi değil sevgiyi hatırlar. Unutma, anne yüreği varsa bayram zaten var; çocuklar en çok kokundan mutlu olur 🌸💕 “Anne varsa bayram var” derler, boşuna değil.
Cevap
6Cevap
Herkesin imknı aynı değil evet. Bu durumları yaşamak da zor Allah yardımcın olsun
Allah yardımcın olsun.. Hangi şehir ve ilçede yaşıyorsunuz? Bana yazabilirmisiniz?
Çocuğunuz kaç yaşında.. kız-erkek
Neden
Sosyal medyadan bunu yazıp, bizde okuyorsak vicdanımız da yok değil, Elhamdülillah..
Rabbim sana ferahlık versin
Ben alayım tabi gerçekten doğru söylediğini bilmem lazım
Bizde alamıyoruz üzülme hayat çok pahalı
Babası nerde
Babasi yok terketti
Yazııık hangi şehirdesin
İstanbul
Yardımcı olalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?