Çocuğum neden uzak mesafe arkadaşlarına bu kadar bağlı olabilir?

36 yaşındayım evliyim kızım var 18 yaşında 12. sınıf tayinden dolayı bir şehirde 2 yıl kaldık şu an 5 yıldır buradayız buradaki arkadaşlarını hiç sevmiyor okul arkadaşlarını sorduğumda bana ne onlardan diyor ama uzak mesafe arkadaşlarını sorduğumda güzelce cevap veriyor onlara gerçekten çok bağlı onlarla arası bozulunca depresyona giriyor onlarla alakalı sürekli hayaller kuruyor bu sayede onlarla vakit geçirebiliyormuş çocuk orada doğup büyümedi sevgilisi de yok 2 yıl kaldık ne bu bağlılık artık bu sorunu psikolog da çözemiyor çocuğum neden arkadaşlarına bu kadar bağlı olabilir
Çocuğum neden uzak mesafe arkadaşlarına bu kadar bağlı olabilir?
Cevapla