Acaba o yumurtlamama döneminde yumurtlama olursa keisn gebelik olur?

Ben gebe kalır kalmaz iğne kullanmam gerekiyor ama adet gününden sonra az gecikince gebelik varsa düşüyor
En son adetimin ilk günü 31 Ocak bitti gün 9 Şubat yumurtlama günüm 16 Şubat o gün beyaz akıntı geldi dün akşam sol kasık bölgesinde sızlama sabah da biraz önce ağrı oldu yavaş yavaş azaldı şimdi ne zaman ve gebelik testi yapayım
Acaba o yumurtlamama döneminde yumurtlama olursa keisn gebelik olur?
Cevapla