Öğrencilerimin her ihtiyaçlarına yardım etmem abartı mı?

Selamlar. Ben anaokulu öğretmeniyim ve çocukları çok sevdiğim için her ihtiyaçlarında da yardımcı olmak istiyorum. Yeri geldiğinde tuvalete de götürüyorum, kıyafetlerini de değiştiriyorum. Bunu arkadaşıma anlattığımda da, onların niye bir yerlerini görüyorsun, gerek yok o kadarına dedi. Sizce bu abartı mı ya?

Öğrencilerimin her ihtiyaçlarına yardım etmem abartı mı?
Cevapla