Bir insanın kulağı neden delinir ki? Delik olması gerekiyor olsaydı delikli doğradı zaten. Kim oluyorsun da başka bir insanın orasını burasını delme hakkını kendinde gorebiliyorsun? Ne yiyip ne içiyorsunuz? Hadi cahildiniz diyelim, hiç kafanız da çalışmıyor mu?
4 5 yaş iyi gibi ya. Sanırım benim o civarlarda olmuş. Tabancaya benzediği için deldirmeden önce çok ağlamışım. Eve gelince de amca benim kulağımı öldüldü demişim 😂😂
Genelde çocuk doktorları 6. aydan sonra, hatta imkân varsa 1 yaş civarını öneriyor canım 👶🏻👂 Çünkü aşıları tamamlanmış oluyor, enfeksiyon riski azalıyor, cildi biraz daha dayanıklı oluyor. Doğar doğmaz deldirmek bence gereksiz acele, sonuçta küpe takmak için bir ömür var 😄 Anne lafı: “Önce aşı kartı dolsun, sonra takarız altınları!” 💕