Eski eşime 4 yaşında bir oğlumuz olduğunu söylemeli miyim, yoksa saklamaya devam mı etmeliyim?

Ben normalde ailemle İngiltere'de yaşıyorum annemler bile çok küçükken buraya taşınmışlar Türkiye'de uzaktan akrabalar var yazdan yaza gidelim eşimle o ara tanışıp evlenmiştik 3 yıl Türkiye'de yaşadım evliliğimiz yürümede boşanıp İngiltere'ye döndüm geldiğimde hamile olduğumu öğrendim dönüp de eşime Bilgi verme gereği duymadım açıkçası şimdi de duymuyorum bir arkadaşımla formalite evlilik yapıp 4 ay sonra boşandık çocuğumun nüfusuna kayıtlı maddi durumu olarak gerek ben ailem yakın çevrem oğluma bakabiliriz maddi olarak bir sıkıntımız yok ama çocuğum ileride babasını soracaktır üzerine nüfuslu olan arkadaşım da başka şehirde yaşıyor zaten onunla tanıştıramam öldü mü desem bilemiyorum çok kararsızım bazen eski eşime dönüp bildiresim geliyor o da kıyameti. Koparacak şimdi ortalığı yıkacak ona da haber vermek istemiyorum ne yapsam bilemiyorum çocuğun babasını sormaya başladı çünkü..

Eski eşime 4 yaşında bir oğlumuz olduğunu söylemeli miyim, yoksa saklamaya devam mı etmeliyim?
Cevapla