3 aylık erkek bebegimde böbrek genislemesi ve idrar akısı normal mi bilen var mı?

Merhabalar 3 aylık bir bebeğim var ve böbrek genişlemesi var dediler bunun tedavisi nasıl oluyor bilen varsa başına gelen varsa anlatabilirmi

Bir kismida sünnetsiz olduğu için idrarın sonucunun tam alınamadığını söylüyor sünnet ettirmemi söylüyor

İdrarını yaparken duraksayip sonra yapmaya devam ediyor ama ağlama vs yok fiskirtma da genellikle ters u şeklinde ama aşırı tazikli değil normali nasıl olmalı bilmediğim için soruyorum erkek Bebek anneleri bana yardımcı olabilirmisiniz

3 aylık erkek bebegimde böbrek genislemesi ve idrar akısı normal mi bilen var mı?
Cevapla