18 yaşında evlilikte erken hamilelik mantıklı mı, biraz beklemek mi daha iyi olur?

ben 2008 li yim eşim 2004 lü düğünümüz 1 Nisan da. eşim çocuk olsun çok istiyor benim tam baba olacağım yaşlar diyor ben de çok istiyorum ama eşimle birlikte gezmek aynı evin tadını çıkarmak da istiyorum. bide evlenmeden ev aldık kredi çekildi 4 yıl boyunca ödeyeceğiz asıl istememin sebebi borç içinde o çocuğa hayat sunamamak olur kafam çok karışık ne yapmam gerekiyor

18 yaşında evlilikte erken hamilelik mantıklı mı, biraz beklemek mi daha iyi olur?
Cevapla