Kendi çocuğum olsun istemiyorum. istemeyen başka kim var?

Gerçekten bir manası yok çocuğun benim için doğruyu söylersem de içimden gelmiyor. Hatta ben sevimli bulmuyorum bile 3 yaşını geçmiş çocukların yüzde 95 ini. Sadece bebekleri seviyorum.
Kendi çocuğum olsun istemiyorum. istemeyen başka kim var?
Cevapla