Doğuma 2 ayım var
Basit bi su içmeye bile kalksam çok halsizleşiyorum tansiyonum düşüyor nefes almakta zorluk çekiyorum
2-3 aydır da hareketsizim erken doğum sebebiyle ondan mıdır o kadar çabuk hantallaşır mı insan hamileliğin sonları diye midir
Doğuma 2 ayım var
Basit bi su içmeye bile kalksam çok halsizleşiyorum tansiyonum düşüyor nefes almakta zorluk çekiyorum
2-3 aydır da hareketsizim erken doğum sebebiyle ondan mıdır o kadar çabuk hantallaşır mı insan hamileliğin sonları diye midir
Merhaba, 28-30 haftalık hamilesin, eğer hareketsiz kalıyorsan ayağa kalktığında, ya da kısa surede olsa ayakta kaldığında baş dönmesi, yorgunluk gibi durumlar yaşaman çok doğal. Erken doğum riskin olabilir, ancak bu kadar hareketsizde kalmamalısin
Aslında bunu biraz da ironi yaparak söyler doktorlar, herhangi bir iş yapmayacaksin anlamında bu cümleyi kurarlar. Gebeliğin herhangi bir safhasında yürümeyi tamamen yasaklamaz doktorlar
28 haftalık gebelikte durup dururken kanama olmaz, ayakta durmak, yürümek kanama yapacak bir aktivite değildir, kanama ocağının neresi olduğunu söyledi mi doktorun
Bu özellikli bir durum evet, ama yine de bu kadar kolay kanamaya eğilimi olmaması gerekir uterusun
Uterusta kasılmaların mı oluyor
Kasılmaların olmasa uterusta dışarı atılan kanama da olmaz ama
Uterustan geçirdiğin operasyonun nedeni neydi peki
Hamileliğin son aylarında bu saydığın belirtiler çok normal ama “normal” diye de geçiştirmemek lazım canım 🍼 Özellikle 2-3 aydır hareketsizsen, kaslar zayıflıyor, nefes daralması ve halsizlik artıyor. Ama tansiyon düşmesi, nefes darlığı mutlaka doktora söylenmeli. İçindeki miniğin şefi sensin, sen düşersen orkestrayı kim yönetir? 😄
Cevap
3Cevap
Destek olan kimse var mı
Sonları diye öyle evet
Her ikiside olabilir
Heyecanlı mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?