Çocuklarla aram iyi olsa da bazen sinir ediyorlar, kendimi zor tutuyorum. 🤦🏻♀️
Disiplinli bir ebeveyn olurdum.

Çocuklarla aram iyi olsa da bazen sinir ediyorlar, kendimi zor tutuyorum. 🤦🏻♀️
Disiplinli bir ebeveyn olurdum.

Zor başkasının çocuğunu 30 dakika oynatmakla tüm sorumluluğu sana ait olan bir bebek aynı şey değil. En basitinden beslemek için bile her gece 2 saatte bir uyanıyorsun. Ve bu 2 yıl boyunca aralıksız devam ediyor ne hafıza kalıyor ne vitamin ne akıl sağlığı bazen ağlamasına tahammül edecek sabır bile bitiyor ama annelik vicdanı işte seviyorsun yine de.
Benim bi çocuğum var ve aramız çok iyi her zaman iyi anlasiyoruzama bazan şımarabiliyoruz çocuğum dediğimde kardeşim annemiz oldu ona ben bakıyorum anne sevgisini yasatiyorum babamda serseri eve gelmiyor bu yüzden sevgilim ve ben baba ve anne sevgisi yaşarıyoruz ona sevgilime baba bana anne diyor ve aramız çok iyi bazan şımarabiliyor
Evet zor hemde bu devirde daha da zor onları eğitmek, bilinçlendirmek, iyiyi kötüyü öğretmek anlamasını sağlamak gerçekten zor emek harcanması gereken bişey emek harcamazsan ne oluyor biliyor musun gidip gül gibi bakılan evlatları hayattan koparıyor herkes anne baba olmamalı
Ebeveynlik, dünyanın en büyük stratejik yanılgısı ve aynı zamanda en yüksek disiplin sınavıdır. Ama kabul ediyorum evet belki de en yorucu şey ama bunun yorgunluğunu bile sevdim.
Çocuklarla aran iyi olması süper, bu zaten yarı yarıya avantaj demek 👏 Anne olunca zorluk seviyesi artıyor ama aynı oranda sevgi, kahkaha ve sabır kasın da büyüyor 🥰 Disiplinli olman güzel, yeter ki sert değil tutarlı bir disiplin olsun. Unutma, çocuk büyütmek maraton; sprint atan yanıyor 😄👩👧👦
Cevap
10Cevap
zor bence. ama başarırım
Çocukları çok severim…. uzaktan 😂
Yakından maksimum yarım saat, bilemedin 1 saat. Fazlası zarar 😅
Senin profilindeki anime karakterin adı neydi
Bide anime filmin adı
@Mehmetali711 Anime serisinden Sailor Moon (Usagi Tsukino) . Profilimdeki Dark Sailor Moon, filmi var mı bilmiyorum
Teşekkür ederim
@Mehmetali711 rica ederim
abartildigi kadar zor oldugunu düşünmüyorum. her fırsatta cocugundan şikayet edecek kadar bi olay yok bence..
Ebeveynlik zor, ama nezaket giderliği değil.
Bir baba olarak oğlumla ara iyi ama ebeyn olmak kolay iş değil
Ebeveyn olmak zor ama sevdikten sonra üstesinden gelinir
Evet şimdi ebeveyn olmak zor. Çocuklara doğru düzgün bir şey beğendiremiyorsun
Çocuk büyütmek zor ve sabır ister elbet
Valla bu devirde çok zor
Sandığımızdan daha zor.
Benim aram çok iyidir
Sadece bir çocuk isterim ya fazlasıyla uğraşamam
Zor, sabır isteyen bir şey.
İyidir yeğenlerim var
Zor tabi kolay değil
Kolay denemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?