4 ay konuşmadığım, tehdit edip engellediğim çocuğun attığı emojiye dönmeli miyim?

4 ay boyunca konuşmadığınız ama gene de karşılıklı da olsa durumlara baktığınız kişiye mesaj atar miydiniz yani bi emoji olsa bile... Bana attı ama sustum 4 ay önce çok sinirlendirip bir şey demişti bir daha yazma yoksa senden şikayetçi olurum demişti o aklıma geldi ve tepki bile vermedim madem şimdi ne oldu da emoji atti benden yazma mi falan mı bekliyor

4 ay konuşmadığım, tehdit edip engellediğim çocuğun attığı emojiye dönmeli miyim?
Cevapla