Eşim erkek erkeğe bara gidip arkadaşıyla eğlenmek istediğini söylüyor ve hamileyim tartıştık?

Arkadaşlar 7 aylık hamileyim arada huysuzluk oluyor çünkü bebek taşımak zor bel ağrısı hormonlar vs ve ailemden uzaktayım sadece eşimin annesi babası var günlük temizlik yemek çamaşır vs yapıyorum bazen zor oluyor karnımdan dolayı ve eşim işten geldiğinde yorgun oluyor üzerine gitmek istemiyorum ama bugün geldiğinde biraz sinirliydim uzandım ve kendi kendime sıkıldım hiç demiyor ki gidelim şuraya bi hava alalım sürekli Playstation oynuyor ve elime hiç harçlık vermiyor sürekli çocuk gibi her ihtiyacımı anlatarak ondan isteyip bekliyorum kendim bişey yapamıyorum zoruma gidiyor bugün geldiğinde durduk yere bi yerden atışma çıktı ve kıymalı spagetti salata patates ve yanına meze yaptım sen hiçbir iş yapmıyorsun hemde boş olduğun için streslisin vs dedi ve yarın arkadaşıyla bara gitmek istediğini benim gelmeyeceğimi söyledi bende gideceğim deyince git nerden para alıyorsan al dedi tartışma daha da büyüdü çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum evli insanın bira içip bara gidip erkek erkeğe takılması okey mı sizce üstelik ben hamileyken ve ortalık bu kadar rahat kızlarla doluyken yoksa ben mi abartıyorum

Eşim erkek erkeğe bara gidip arkadaşıyla eğlenmek istediğini söylüyor ve hamileyim tartıştık?
Cevapla