Çocuklar melektir diyorlar ama bence asla değiller siz ne düşünüyorsunuz?

Çocuklar kadar bencil ve zorba yaratıklar göremezsiniz. Ben gözlerimle gördüm en acımasız hallerini. O yüzden asla melektir masumlar diye düşünmüyorum hic çocuklar hakkında. Birkaç istisna olan masum çocuklar hariç geri kalan canavarlara çok kötü davranıyorum çünkü hak ediyorlar şımartılmış ezik veletler hepsi. İyi muameleyi hak etmiyorlar. Dövüyorum küfür ediyorum zorbalık ediyorum onlara bunu hak ediyorlar
Çocuklar melektir diyorlar ama bence asla değiller siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla