Uzaktan ilişki, çocuğu olan biriyle konuşuyorum ama kafası mı karışık, bana karşı ciddi mi?

kızlar yaklaşık 1 aydır konuşuyorduk. Uzak mesafeydik ama neredeyse her gün görüntülü konuşuyorduk, sabah 5’e kadar bile konuştuğumuz oluyordu. Fakat mesajlara çok geç bakıyordu, bazen soğuk davranıyordu. İçimde bir şeylerin yanlış olduğu hissi vardı, ben de sürekli geç cevap vermesine kızıyordum. En sonunda dayanamadı ve bana gerçeği söyledi. Daha önce evlenmemiş ama bir çocuğu varmış. Çocuğun annesiyle ayrılmış, ayrıldıktan sonra çocuğu ogrenmis Bana bunu söyleyememesinin sebebini “seni öğrenince beni engellersin diye korktum” diye açıkladı. Ayrılamadığı için de bunun yerine soğuk davranıp benim ayrılmamı beklemiş Bana “ben seni hak etmiyorum, sen çok temiz kalplisin, diğerlerinden çok farklısın” gibi şeyler söyledi. Şu an mesajlarıma daha çok bakıyor, çok kıskanç davranıyor ve her şeyini açık açık anlatıyor. Bana gerçekten güvendiğini hissediyorum. Ama yine de bazen hâlâ soğuk davranıyor. Ben onun aramasını saatlerce beklerken o çok takmıyor gibi oluyor. Bazen de ben hiçbir şey demeden kendi kendine arıyor. Sizce bu davranışlar normal mi? Gerçekten bana karşı ciddi mi yoksa kafası mı karışık? Ne yapmam lazım?

Uzaktan ilişki, çocuğu olan biriyle konuşuyorum ama kafası mı karışık, bana karşı ciddi mi?
Cevapla