Emziren anne neden özellikle geceleri bu kadar açlık ve tatlı krizi yaşar?

8 aylık bebeğim var. Çok sık emziriyorum özellikle geceleri. Gündüzleri çok hissetmiyorum ama geceleri çok sık acıkıyorum özellikle emzirdikten sonra tatlı krizlerim oluyor sanki hiç yemek yememiş gibi aç hissediyorum. Bu durum normal mi? 48 kg ya düştüm doğum kilolarımın hepsini verdim. Kilo da almıyorum bu gece yemelerine karşı. Bu Durum normal mi çok paketli gıda tüketiyorum.

Emziren anne neden özellikle geceleri bu kadar açlık ve tatlı krizi yaşar?
Cevapla