Mayıstan beri görüştüğüm çocukla sevgili miyiz yoksa sadece takılıyor muyuz?

mayistan beri konusuyoruz 4 gun once iliskiye girdik bu zamana kadar bana bel alti hic konusmadi normal date de cikiyoruz ne bileyim ama dengesiz iliskinin adini koymadik kiskaniyor ben kiskaniyorum ama gururuma yedirip ona da soramiyorum biz neyiz diye (konusmayi kesmek istedigimde buna izin vermiyor 4 5 kere tartistik)

Mayıstan beri görüştüğüm çocukla sevgili miyiz yoksa sadece takılıyor muyuz?
Cevapla