Yeğenlerime hediye alıp dışarı çıkarıyorum, eşim çocuğumuzun rızkı gidiyor diye haksız mı?

Bir çocuğumuz var. Yazlığımız, oturduğumuz daire , kirada bir daire , iki araba, köy evi de var. Yani onun geleceğini çok düşünmeye gerek yok. Şimdiden herşeyi var. İlerde okulu için kenarda 200 gram altın da tutuyoruz.

Abim asgari ücretle çalışan biri. Yeğenlerim kızımın imkanlarına özeniyor. Onlar üzülmesin diye ayda bir pizza döner yemeye sinemaya götürüyorum.

Her ay bir parça kıyafet alıyorum. Maddi durumumuz kötüydü ama halam bizi mahrum etmedi desinler istiyorum. Çocukken hiç pirzola yemedik , oyuncağımız olmadı ayakkabı eskiydi demesinler.

Çocuğumuzun rızkını yediriyorsun diye eşim bana çok kızıyor ama ben de çalışıyorum zaten.

Yeğenlerime hediye alıp dışarı çıkarıyorum, eşim çocuğumuzun rızkı gidiyor diye haksız mı?
Cevapla