Bir çocuğumuz var. Yazlığımız, oturduğumuz daire , kirada bir daire , iki araba, köy evi de var. Yani onun geleceğini çok düşünmeye gerek yok. Şimdiden herşeyi var. İlerde okulu için kenarda 200 gram altın da tutuyoruz.
Abim asgari ücretle çalışan biri. Yeğenlerim kızımın imkanlarına özeniyor. Onlar üzülmesin diye ayda bir pizza döner yemeye sinemaya götürüyorum.
Her ay bir parça kıyafet alıyorum. Maddi durumumuz kötüydü ama halam bizi mahrum etmedi desinler istiyorum. Çocukken hiç pirzola yemedik , oyuncağımız olmadı ayakkabı eskiydi demesinler.
Çocuğumuzun rızkını yediriyorsun diye eşim bana çok kızıyor ama ben de çalışıyorum zaten.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer