Hamileyim, esim benimle hiç kontrollere gelmiyor ilgilenmiyor ne yapmalıyım?

Bugün kontrolüm vardı. Eşime beraber gidelim dedim. Hava bayağı soğuk kar yağışlıydı hemde. Bana ben gelip ne yapicam bu soğukta. Bebeğin durumunu öğren gel dedi. Bende Hava çok soğuk otobüs geç geliyor sen bıraksan bari bugün için dedim. Ofladi pufladi şoförün gibi kullan ne iyi ya dedi. Bende tamam bırakma kendim giderim dedim. Sonradan neyse dur birakayim dedi. Yok istemiyorum ben giderim boş ver sen bizi.. Aman faydan geçmesin bize dedim. Ona sinirlendi bagirdi cagirdi...
O kadar kötüyüm ki..
Hamileyim, esim benimle hiç kontrollere gelmiyor ilgilenmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla