İş yerinin eğlencesine göz göze geldim çocuğu bulamıyorum?

geçen hafta eğlence vardı yanına gitmedim ve çok pişmanım hakkında hiçbir bilgim yok ilk sefer orada karşılaştım çalıştığım iş yerinde 1000 kişi var bulmam imkansız bütün takım arkadaşlarıma sordum herkes tanımıyoruz dediler elinde sadece videosu var o geceden kalan onunla tanışmayı çok istiyorum Çünkü hoşuma gitmişti acaba insan kaynaklarına yazsam bu çocuğu bulmak için yanlış olur mu?

Güncellemeler
6 ay
öncelikle iş bulma kurumuna mesaj attım onların aracılığıyla o işe girdiğim için haber bekliyorum bakalım
İş yerinin eğlencesine göz göze geldim çocuğu bulamıyorum?
Cevapla