Masaj yap şu bu bir sürü şey denedim.
Bebeğim 4 aylık ve doğduğundan beri muhakkak karanlık ve loş ışıkta uyuturum.
Fakat en uzun 4 saat uyuyor
Bebeğim 4 aylık ve doğduğundan beri muhakkak karanlık ve loş ışıkta uyuturum.
Fakat en uzun 4 saat uyuyor
dort aylik bir bebek icin dort saat deliksiz uyku aslinda gayet normal mucize degil gelisim meselesi erkek psikolojisi cozumu hizli ister ama empatiyle bakinca bu donemde uyku donguleri henuz oturmadi gece uyanmalari aclik degil guven kontrolu rutin ayni saat ayni sira ile ilerlemeli gunduz uykulari cok uzunsa gece bolunur ve evet bazen tum numaralar tutmaz cunku bebek degil beyin buyuyor sen yanlis yapmiyorsun sadece zamani var biraz sabir cok is gorur 😴
Biraz sabır sadece sabır edersen en güzel meyvesini yersin yarın 9 10 aylık olucunda bıdıl bıdıl onunla ne oynasip sevmesi olur biliyormusun
Kararlı ve sabırlı bir süreçtesin, bunu baştan söyleyeyim. Bebeklerin uyku düzeni zamanla oturuyor. Ama önerim emzirme ya da mama sonrası gazını iyice çıkardığından emin olman 🍼. Sırtına hafifçe dokunarak masaj yapmayı deneyebilirsin. Ayrıca yatmadan önce ılık bir banyo rahatlamasını sağlar.
Unutma, "Annelik maraton koşusuna benzer; tempo senden, sabır bebekten!"✨
Cevap
6Cevap
Normal galiba uyuduğu süre. Bizim gibi değiller malum, acıkıyorlar ve uyuma süteleri daha kısa.
Uyandiginda hemen emzir sakin onunla oynama konuşma emerken uyur seni rahat ve edersin
Cunku acikiyor :)
Bebeğinin deliksiz uyuması için büyümesi lazim mesela
Ee cocuk acikip emmek isteyecek ne istiyon araliksiz 10 saat mi uyusun
Hayır tabiki ama bu kadarda kısa olmasın hem benim hem onun sağlığı için
Iyide cocuklar 2 saatte bi uyanir ortalamaa
Rezene çayı içir
Gündüz az uyut
Gece uyanınca ne kadar zaman sonra geri uyuyor muhtemelen bi kere uyanıyordur
Kızımın uyku saati mutlaka 8 buçuk 9 arası öyle alıştı ne kadar erken uyutsamda 9 olmadan uyanıyor, neyse 9da uyuyor 2 buçukta gibi uyanıyor
Rahatsız değilse gazı yoksa süt verme sırasında tekrar uyuyo ve ikinci uykusunda 6da uyanıyor 6 buçuk falan şu an sallıyorum uyuması için 😄 velhasıl 7de ayakta bizim kız
Gayet normal o aylıkta bir çocuk için gündüz uykusu tahminimden daha az bu arada gündüz daha fazla uyumalı
Bu aylar maalesef çocuklar için öyle normal şeyler o biter diş başlar diş biter başka bir şey derken bi bakmışsın zaman su gibi akıp geçmiş
Allah analı babalı büyütsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?