Oğlumun doğum günü geliyor ama hiç heyecanım yok?

Aynı gün annemi kaybettim. Aynı ayda doğum yaptığım birkaç arkadaşım var o kadar hazırlık yapıyorlar o kadar heyecanlılar o kadar duygusal şeyler yazıyorlar ki ben üzülüyorum aynı hislerde olmadığım için. Bana kalsa öyle pastalı falan kutlamam bile ama ileride bakacağı birkaç fotoğraf olsun diye yine de birkaç süs aldım. Bu geçer mi, ne önerirsiniz

Oğlumun doğum günü geliyor ama hiç heyecanım yok?
Cevapla