Seçebilmek daha önemlisi o an hangisi bebek ve anne için uygunsa o yaklaşım uygulanır
Sezeryan sanıldığı gibi kolay bir süreç değil anne ve bebek arasında uyum biraz daha geç oluyor çünkü ameliyat sonrası anne adayı ilk bir hafta fazla ağrı ve acı çekiyor
Normal doğum dan bu kadar korkmayın evet acı ağrı sızı her şey var ama bugüne kadar gördüğüm şeyler de anneler bebeklerini aldıkları zaman tarifsiz bir mutluluk yaşıyor
Sağlıklı olan vajinal doğum risk faktörü varsa sezaryen tercih edilir
Doğum şeklini doktorunla birlikte kararlaştırmanız en doğrusu olacak canım. Eğer belirli bir sağlık sıkıntın yoksa, hem sezaryen hem normal doğum seçeneklerini konuşabilirsiniz. Sezaryen taleplerine genelde olumlu yaklaşan doktorlar var ama doğal doğumu teşvik edenler de çok. Bence öncelikle sağlık her şeyden önemli. 🌸
Bu seçimi bize bırakmaları lazım ama buna bile müdahale ediliyor bebeğe de bağlı ama en mantıklısı tosuncuk yapmak onu içerde isteseler de normal doğamaz öyle
Katılıyorum bence ileride sorun acıyor genişliyor idrar kacirma sorunları ilişkide tam verim alınmaz gibi geliyorz, bende kalp çarpıntısı var büyük ihtimalle sezeryanla alırlar inşallah 🥹
Hakkında hayırlısı olsun. Allah şimdiden sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Şimdiden hiç tedirgin olma her şeyi akışına bırak su akar yolunu bulur
Sıkıntıları ckk ya genişleme oluyor ben inanmıyorum o normale dönüyor vs fasa fiso, idrar tutamama , cinsellikte veririm alamama vs vs ben isterse sezeryanla 1 ay yatakta kalayım ama yinede sezeryanla devam ederim