1.80 çocukla 1.70 kız olur mu, çok mu kötü durur?

Arkadaşlar konuştuğum çocugun boyu 80 benim 70 buluşmak istiyo ve ondan uzun çıkarım diye korkuyorum ksmdosmdksk bulusiyim mi ya acil yardım
1.80 çocukla 1.70 kız olur mu, çok mu kötü durur?
Cevapla